Contact
Donderdagmiddag 28 november is de balie van Burgerzaken gesloten. U kunt ook geen reisdocumenten en rijbewijzen ophalen deze middag.
Contactgegevens
- Telefoonnummer: (0519) 29 88 88
- Whatsapp: (06) 120 830 46 (alleen voor chatberichten)
- E-mail: info@noardeast-fryslan.nl
- Postadres: Postbus 1, 9100 AA Dokkum
Bereikbaarheid | Tijden |
---|---|
Maandag t/m donderdag | 8.30 - 16.30 uur |
Vrijdag | 8.30 - 12.00 uur |
Openingstijden rondom de feestdagen
-
Maandag 23 december 2024 - Reguliere openingstijden
Dinsdag 24 december 2024 - Reguliere openingstijden
Woensdag 25 december 2024 - Eerste kerstdag gesloten
Donderdag 26 december 2024 - Tweede kerstdag geslotenVrijdag 27 december 2024 - Burgerzaken en klantencontactcentrum gesloten. U kunt deze dag niet terecht voor onder andere reisdocumenten en rijbewijzen. Ook zijn we telefonisch niet bereikbaar via het algemene telefoonnummer (0519) 29 88 88.
Nb. Het gemeentehuis is vrijdagochtend 27 december tussen 8.30 en 11.30 uur alléén open voor geboorte- en overlijdensaangiftes. Neem hiervoor telefonisch contact op met de gemeente via (06) 343 81 664 of (06) 343 816 59.
Maandag 30 december 2024 - Reguliere openingstijden
Dinsdag 31 december 2024 - Reguliere openingstijden
Woensdag 1 januari 2025 - Nieuwjaarsdag gesloten
Vanaf donderdag 2 januari 2025 - Reguliere openingstijden
Vraag en antwoord
-
Wilt u een melding maken en kan het niet worden uitgesteld tot de volgende werkdag? In de volgende gevallen kunt u contact opnemen met gemeente via (0519) 29 88 88:
- Het melden van acute problemen met het riool.
- Het melden van situaties die acuut gevaar, zoals een omgewaaide boom of een gat in het wegdek.
- Spoedgevallen omtrent Jeugdzorg.
-
Als u ons belt hoort u het volgende keuzemenu:
- Sociaal domein, bijv. jeugdzorg, wmo, taxivervoer, uitkering of energietoeslag.
- Vergunning of Toezicht en Handhaving.
- Belastingen of heffingen.
- Burgerzaken of overige vragen.
Op bezoek en afspraak maken
Een bezoek aan het gemeentehuis in Dokkum kan alleen op afspraak. U kunt de afspraak online maken. Ook kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen (zie bovenstaand).
Locatie gemeentehuis | Openingstijden | Tijden |
---|---|---|
Koningstraat 13 9101 LP Dokkum | Maandag t/m donderdag | 8.30 - 16.30 uur |
Bezoekers kunnen parkeren in de parkeergarage. Lees hier meer: Parkeren in de stad | Vrijdag | 8.30 - 12.00 uur 18.30 – 20.30 uur |
Nb. Voor het afhalen van een ID-kaart, paspoort of rijbewijs is geen afspraak nodig.
Vraag en antwoord
-
Lees er hier meer over.
Facturen
Factuuradres | factuur@noardeast-fryslan.nl Gemeente Noardeast-Fryslân Postbus 1 9100 AA Dokkum |
Gemeentecode | 1970 |
KvK-nummer | 73552496 |
Rekeningnummer / IBAN nr. | NL51 BNGH 0285 1756 53 |
BIC code | BNGHNL2G |
BTW-nummer | NL8257.53.582.B01 |
OIN (Organisatie Identificatie Nummer) | 00000001825753582000 |
RSIN (Rechtspersonen Samenwerkingsverbanden Informatie Nummer) | 8257.53.582 |
Vraag en antwoord
-
Zorgaanbieders kunnen WMO facturen sturen naar wmo-administratie@noardeast-frylan.nl.
-
Facturen voor Jeugd kunnen naar jeugdadministratie@noardeast-fryslan.nl.
Pers
Journalisten kunnen contact opnemen met de eenheid Kommunikaasje van de gemeente via pers@noardeast-fryslan.nl of via het persnummer (0519) 29 87 52.
Bereikbaarheid | Tijden |
---|---|
Maandag t/m donderdag | 8.30 - 16.30 uur |
Vrijdag | 8.30 - 12.00 uur |